Leo

Äntligen har ungen blivit frisk...
Han har ju varit sjuk i lite mer än en vecka, börja medförskyldning och rethosta så det va bara att gå på medicin. Sen fick han feber och hade det i 4-5dagar. Dagen efter alltså igår så fick han världens utslag på kroppen.
VA fan tänkte man då, vad är det nu. Svärmor titta förbi o kollade på Leo. Hon sa att det va vattkoppor på g. ?!?!?
Det blev lite mer på armarna och jag tänkte: det kommer ju inga blåsor? Pratade med moster o skickade bilder till henne på Leo och hon säger att det är 3dagarsfeber han haft, då får man utslagen efter febern. Kollade upp det på internet och läste att det försvinner efter 12-14 tim och visst, det gjorde det ju oxå.
Så NU är han av med det.
Men vad fick hon vattkoppor ifrån???

Nu har vi fått svar från Fk att T får sina pengar..skööönt och han får dem innan jul., passar ju rätt bra nu :)
Annars händer det inte så mkt här, jag längtar tillbaka till Saker o Ting...Vill ju jobba och inte bara gå hemma...
Men men, börjar ju om en månad igen..

Nu vill Lilleman kolla lite film på datorn så då ska jag passa på o ta lite te...
Ni får hade så bra!

Puss på er!

P.s JULEN ÄR RÄDDAD :D Vi ska upp till MIN familj, åker med moster upp o hem. Sover hos morbror och firar med dem hos kusinen. Så jävla underbart!!!!!
Blir borta hela jul helgen,vet inte vilken dag vi åker hem, men vad gör det..jag har inte bråttom hem ;)
Vet inte än om Tommie följer med, sånt som märks, annars stannar han hemma o firar med sina på juldagen(hans mor jobbar julafton) och så kan han ju vara med sin pappa på julafton...
Vi får se.. Jag o Leo klarar oss iaf ;) hahaha

PUSS

Kommentarer
Postat av: åsa

kan man ju hoppas på att träffas över en dag eller så..

2010-12-09 @ 15:24:55
Postat av: Carro

Den 23e är jag i Norrköping, ska vara med Johan och så ska jag o Leo på stan, träffa en vän och sedan kommer mamma... Juldagen åker vi nog till pappa. Så ska vi träffas en stund får vi ta det den 23e då

2010-12-10 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0