Livet

Nu börjar jag fan få nog...
Jävla tjafs om pengar hit o dit, men självklart gick jag ner o köpte bröd o smör.(annars hade jag fått dåligt samvete, sonen behöver ju det)
Men vad får han o tro att han bestämmer att jag o L inte får åka iväg några dagar nu???
Bara för att det är nyår behöver man fan inte stanna "hemma"... Hemma i helvetet!

Och fb, om jag vill skriva du är störd till honom så gör väl jag det, det ska folk ge fan i...Visst alla ser det men vem bryr sig, INTE JAG!!!
Om dem tycker det är taskigt eller onödigt så behöver dem väl inte bry sig o läsa, varför då lägga energi på att kommentera o klaga... Fan vad jag hatar vissa människor!
INGEN säger åt mig vad eller hur eller när fan jag ska göra saker...

Jag kommer se till så jag o Leo kan åka härifrån ett par dagar, helst åka imorron torsdag.
Men hur kommer vi till Vika?
vart tar vi vägen sen? Ska vi ut till pappa eller Johan eller Sofia????
jag har inte pengar så jag kan hjälpa till eller köpa frukost och mat...

Jag kommer inte ens ha pengar till praktiken sen, så jag kan köpa lunch dit.
hatar mitt liv mer o mer...Ibland vill man bara dö!



Ni får hade bra mina läsare, även om ni är få

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej gumman du har rätt du kan inte ha nån som tror bestämmer över dig, du måste känna efter själv!!

Får jag säga vad ja tycker ( alltså inget du behöver gå efetr el så utan bara vad jag känner) Tycker att du ska ta en funderare o tänka om du vill leva med honom o känna såhär så ofta som du gör :(:( Förstår samtidigt att de kan vara svårt o lämna någon man delat livet med gabnska länge o har barn med men man måste tänka på sig sjä'lv ibland för att må bra. Om ni kommer hit behöver ni inte betala vi har fått lite extra denna månad så de ska nog gå.. men ev ska vi åka bort redan imorn så :/

Love you!!

2010-12-29 @ 19:14:21
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: johanna

ps vill du ha en ny design? tänkte på det häromdagen

2010-12-29 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0