Love it

Tycker ni om min nya design då? Jag ÄLSKAR den, så himla fin.
Stort tack till Johanna!

Idag har Leo o jag spelat lite Nalle Puh memo, även pusselbollen har varit framme. Skulle ha tagit en
sväng till affären men Leo vägra lyssna så det blev inget med det. Så det har bara varit en pyjamas dag idag :)

Imorron är det nyårsafton, här blir det lugnt. Inga planer alls, äta lite god mat och smälla några raketer.
Se om Leo håller sig vaken så länge då...Tveksamt faktiskt, men det gör ju inget för då sliipper jag gå ut i kylan ;)

Och på lördag så är det ju årets bästa dag: min födelsedag. haha
fyller ju bara 24 så iinget o fira direkt, har ju ändå inget att bjuda på...
På måndag sen så åker jag till Norrköping några dagar, först blir det att sova hos Morbror. Ska ju på stan o shoppa och sen ska jag umgås med babe lite... Förhoppningsvis så åker jag ut på landet sen till pappa. Så kör han hem mig med...
Va ju över ett halvår sen jag va hemma på landet, saknar mitt älskade hus.


Nu ikväll så har Roger varit här, är fortfarande. Han o Leo har lekt på rummet och så spela dem
Nalle puh memory, bra träning för dem båda...

Nu blir det att lyssna på musik, HÖG musik i hörlurarna, älskart...
Ni får ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker den e görsnygg!! :) Pussar

2010-12-30 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0