Tisdag

Igår va T borta hos sin far hela kvällen igen, tur man har tre kronor som man kan kolla på.
Ni kanske undrar varför jag skriver varje gång har gör något eller så, men det är för att jag ska komma ihåg...Hur många dagar o vad o ditten o datten....
Inte för att bara klaga.

Leo o jag tog en promenad till affären förut, leo fick gå då jag inte kände för att dra nån vagn eller snowracer. Vi kom till nästan början av backen sen fick jag bära han nerför, på vägen hem fick jag bära han halva backen upp. Sen fick han banne mig gå, han börjar bli tung nu. ;)
Annars har vi bara tagit det lugnt, fixat en julskinka och det är såå jäkla gott. Så det blir en skinkmacka o cola sen till tv'n. Är det nåt bra ikväll?

Imorron är det onsdag då ska det packas och naglarna ska målas. Funderar på vanlig fransk manikyr eller ska jag ha rosa eller grön färg istället för vanliga vita? Eller vad tycker ni jag ska ha för färg...
Men tyvärr kan jag inte måla vänstertummen, för den nagel har gått av. HELA nageln gick av, blev efter jag rev o styrde i påsarna då vi hade storhandlat.. Fan så fult det är.

Får order här från lilleman att göra välling så lika bra o göra det ;) Det är ju dags för han o sova nu, han får nog somna till Narnia (inte varje kväll)

Ni får ha en bra kväll!

p.s: snart är det torsdag ;) moohahahha

Kommentarer
Postat av: johanna

kul att du kommit igång och srkivit igen! bra att du får ur dig lite!

2010-12-21 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0