Torsdag

Om en vecka åker vi upp till Norrköping..Lääängtar så himla mycket, kommer bli skönt och roligt.
Då ska jag o Leo gå på stan, brorsan ska gå med oss, ska även träffa Bella och prata lite. Länge sen vi sågs nu. Blir även att träffa pappa o lämna farmors julklapp och sen halv sex så kommer mamma. Möter upp oss på stan o då går vi hem till Johan där det blir att förbereda för bingolotto och massa gott. Johan jobbar natten så kvällen blir det bara jag o Leo o mamma.. MYSPYS :D

Har inte hänt så mkt här annars, Leo har hållt sig frisk så han har ju varit på dagis. Jag har bara tagit det lugnt, varit lite små gnäll efter bråket om julen men det är lugnt nu. skönt det.
Hoppas man slipper bråk till nästa jul.
Imorron hade vi tänkt att vi skulle åka o storhandla o köpa julklappar men vi tar oss inte in, inte med bil iaf. En god granne som brukar ställa upp kan inte då hennes bil är trasig och som vanligt då så finns det inga andra som ställer upp...Så konstigt att folk inte kan vara snälla o ställa upp nån gång...
Men men, det visste man ju redan.
Så vi kommer säkert ta bussen in imorgon o handla maten, får gå som två idioter med massa påsar på bussen. Så på måndag ska jag på möte i stan så då passar vi på o handlar julklapparna.
Jobbet får jag åka till på tisdag då.

Nu har vi en sak planerad varje dag så det känns skönt för då kommer säkert dagarna gå fortare :)
och så hoppas jag att jag hinner träffa min babe i helgen med :)

Nu är det dags att hämta Lilleman, men ni får hade så bra !
Love you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0