Två kvällar

Igår var det ju bråk i stan då vi storhandla o skulle ta med på bussen o jag vet i fan.
Tommie kunde ju inte göra nåt, varken bära eller ringa nån...Han va den som va argast.
På kvällen så gick han till Roger, va borta hela jävla kvällen och kommer hem onykter. Idag(lördag) har hon oxå varit borta hos Roger hela jävla kvällen så jag har suttit ensam igen (leo somnar ju tidigt)Skiit kul, eller inte.
Han har druckit idag med, varför i helvete måste han dricka. Han fattar fortfarande inte vad han gör mot oss.
Jag sa åt han för flera dagar sen att dricker du nåt nu innan jul så kommer jag inte hem med Leo juldagen. och jag tror det är 4 gången idag som han "smakar" öl som han så vackert kallar det.
VARFÖR???
jag gnällde att jag ått suttit ensam, men det va visst fel, det får ja ju inte klaga om utan då heter det " jaha, d börjas det igen"
Det blev lite små tjafs då han kom hem ikväll och han har ju gjort fel säger han, men tycker han det`? NEEJ!!!!!
Han väckte Leo två gånger oxå,men brydde sig inte... Vi tjafsa i vardagsrummet och jag går in i sovr. och jag hör tommie säga : varför kan ingen lyda mig!
Varför i helvete ska nån lyda honom... Varför i helvete ska jag behöva ta denna jävla skit.
Varför Varför Varför?????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÖHHH dus ka inte lyda honom??? Låter ju som att du sitter i ett fängelse o han bestämmer hur , vad du ska göra , helt sjukt!

Du ska inte behöva stå ut heller.

Love you

2010-12-19 @ 17:13:47
Postat av: johanna

LÄMNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-20 @ 00:19:19
Postat av: Karro

Lämna skiten!!

2010-12-20 @ 20:01:21
URL: http://karrrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0