:)

Min babe tyckte det va dags att jag uppdatera lite, bäst att lyda då ;)

Har nu börjat min praktik(började förra veckan) och det är en underbar plats med två underbara tjejer. Jag trivs hur bra som helst där, kunde inte ha fått en bättre plats.
Jag prismärker varor och stället ut dem i butiken, jag syr dukar och gardiner och jag står oxå i kassan, jag är där jag behövs.
Idag packa vi upp massa julsaker och barnsaker, barnsakerna hade vi mest roligt åt, speciellt en gris och ett råddjur...Hahaha
Är skönt att  komma iväg om dagarna o ha nåt att göra, istället för att bara sitta hemma o glo. Även skönt att jag o T kommer ifrån varandra lite.
Lite tråkigt är det dock att Leo ofta säger åt mig att gå och han slår mig och blir ofta arg... :(

Nu ska jag kolla fb lite och läsa lite bloggar, ev så kommer väl svärfar på fika snart....Som vanligt..
Snart dags o sova så det blir jobb igen ;)

Älskar min praktik!

Leo är fortfarande lite trotsig och vill gärna skrika då han inte får som han vill. Vill gärna nypas med...
Men han har sina ljusa stunder med. Han har blivit en pappas pojke nu. Han pratar o sjunger som tusan, kan räkna(även om ordningen blir fel) och färgerna kan han med...


Saknar mig familj som tusan, hade jag själv fått bestämma så hade jag velat träffa dem en gång i veckan...Minst ;)

Nej, nu har jag uppdaterat lite, även om det inte är så intressant...

Puss på er!!!

Älskar dig Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag blir SÅ glad av att höra att du har de bra på praktiken! Jättekul gumman! Förstår att de är skönt o komma hemmifrån lite o göra något, träffa människor!! Trots är alltid tråkigt men de går väl över tids nog får man hoppas :)

Älskar dig med babe.

Hoppas vi ses snart igen!

Puss

2010-11-17 @ 20:37:57
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0