Fredag

Dagen skulle ha börjat med sovmorgon men jag kunde inte somna om efter lite gnäll och Leo hann o göra mig pigg, men jag stängde in mig i sovrummet o kolla lite på datorn och film innan Leo kommer in med världens leende för att mamma är vaken. Han kröp ner hos mig o sa att han va trött ;)

Tommie skulle fixa en mobil förut och skulle då använda en kniv men som andra gången i samma tumme så åkte kniven in i tummen istället, men jag brydde mig inte så mkt. Va så trött på han då.
Sen gick T o L upp till Mia en sväng, T klippte gräset och L lekte inne hos farmor. Dem va borta i flera timmar och jag har nu märkt att jag inte klarar mig utan min son. Den sista timmen tänkte jag hela tiden: när kommer han hem, jag vill att min son kommer hem. Jag blev så lustig, kändes som att jag skulle bli yr och kände mig konstig i kroppen. Så fort det är nåt så har min kropp en förmåga att låta det gå överstyr...jag är lite knäpp jag vet ;) men det bjuder jag på!

Nu på kvällen har vi tagit det lugnt, busat o myst med Leo, mellan varven då han inte bråkat som vanligt. Älskar verkligen denna trotsålder...eller inte...Men hoppas det går över snart.
Svärfar är här på fika nu(kl:22.09) :/. Leo o jag har stängt in oss i sovrummet, jag kollar datorn och han kollar film. Förhoppningsvis så somnar han snart, han blir så uppåt då farfar kommer. Och då kan det bli massa bråk...
Vad har ni gjort idag/kväll då???
Vad ska ni göra i helgen???
Våran helg blir lugn, hoppas Sofia har nån tid över ;)

Nej, nu ska jag läsa bloggar o se om L somnar snart...

Love you all!!!

p.s: trött på sambo livet nu, flyttar inte han så flyttar jag!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Våran fredagskväll spenderades hos svärmor med god mat o gott sällskap :)

Idag ska vi ut till björka o sen upp till R mormor o morfar. Sitter o väntar på vilken tid nu så kanske vi hinner träffa er lite innan oxå, annars hoppas ja på att vi kan ses imorn!

Puss o kram

2010-10-09 @ 11:38:59
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0