Höst

såg att det va två veckor sen jag skrev, kanske dags igen.
Vi åkte ju hem från mamma den 28e och tåg o buss resan gick bra, Leo bråka väl lite som vanligt men det gick :)
dagen efter så fick han gå till dagis, han hade nog saknat att leka med kompisarna, när vi va hos mamma så va han för jäklig ibland, bara bråk o gnäll. Han lyssna inte ens på sin mormor...

Dagarna har bara rullat på, inte gjort så mycket. Det har varit dagis och ett möte om praktiken, vi väntar på svar så hoppas jag får ett litet ja där. Leo har även fotat sig på dagis och dem har varit på teater i Överum.Det hade gått jätte bra fast Leo va lite tveksam att åka buss utan mamma o pappa...
Vädret är som vanligt piss, grått o blåsigt och idag har det regnat hela jävla dagen, jag va genomsur när jag lämna L på dagis, tur att L hade paraply iaf.
När vi hade hämtat L sen så såg vi två får som hade rymt. Dem stod så lugnt vid vägkanten o åt, så söta så.

Har inte så mkt mer att skriva men hoppas ni har det bra där ute.
Hur många läser min blogg egentligen, inga kommentarer(alltid roligt o få) Börja tveka på detta med bloggandet(precis som två andra) och ska man fortsätta, jag har ju ändå inget att skriva...

Puss o Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Sluta tveka. Man orkar bara inte kommentera hela tiden haha.. skriv.. det är kul och veta vad ni styr med hela dagarna även om ni själva tkr att de inte händer så mkt.. Små saker som vad Leo du och Karln gjort, sagt, bus, bråk haha intriger.. närå men allt. Puss Bella

2010-10-08 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0