Lördag

Idag har vi varit på loppisen o tittat lite, va inte mkt att ha..Dåligt med folk med. Leo tog lite fika innan vi gick.
På vägen hem så skulle ju Leo bara bråka, o skrek o jag vet iinte vad...Så jag bara gick, tänkte att Tommie får fan ta honom...Så dem kom hem typ 5min efter mig...hahaha

Nu sitter jag här o väntar på att L ska somna, han är trött...Hoppas han somnar snart...
Sen blir det att fixa lite mat o bara mysa...

Är så jävla trött på att höra: jag har ont, fan vad ont jag fick eller fan vad ont jag har...Får höra det varje jävla kvart...Alla vet att han har ont men han måste ändå påpeka det hela tiden. Jag tycker inte synd om honom då han tjatar..:Blir bara så trött på'n...

Nu ska jag prata klart med mamma innan jag intar soffläge

Puss o Kram!!!

p.s Den 9e börjar jag min praktik :) JIIIPPIIEEE ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis till praktiken gumman :) Vad är det du ska göra?

Puss

2010-11-04 @ 14:14:09
Postat av: Sofia

Dax för en snabb update;);) Puss <3

2010-11-16 @ 19:52:21
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0