Onsdag

Dagen har varit lugn, skulle ha fått sovmorgon men Lilleman ville så gärna kramas o prata så då blev jag pigg
och det va inte nån ide att försöka somna om.
Tog en liten promenad till affären o köpte ägg så idag blev det pannkakor till middag. Vädret va fint o soligt hela fm och lagom när vi skulle hämta L så började det regna...typiskt.

Från ca 14.30 till 19.00 gick Lilleman utan blöja, och han va så duktig. Gick på pottan varje gång och inte en droppe på golvet...Gissa en mamma som är stolt ;) Ska träna honom lite varje dag nu så vi slipper dem där blöjorna snart.
Även nappen vill jag ha bort helt snart.
Nu är svärfar här en sväng på lite kvällsfika(eller natt 22.15) jag ska snart lägga mig så jag orkar upp imorron med L.
Lyssnade på nyheterna förut och blev så irriterad...Hur kan man göra djuren så illa, massa sår och förlamade.Ochhur i helvete kan man göra såna hemska saker med en förståndshandikapad flicka, förståndshandikappad eller inte, man gör fan inte så. Sjuka jävla människor...
Läste även på texttv om tågolyckan vid Kimstad att NU har man sänkt hastigheten där från 130 till 40 för att dem har ett banarbete där. Hade det inte varit smartare att göra det från början, då kanske olyckan aldrig hade behövt hände. Den 24åriga kvinnan hade kanske levt idag då...

Nu har jag sagt mitt!
Tack o God natt ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Såja kul att du uppdaterade igen, alltför längesen nu ju :)

Hoppas att ni mår bra trots snorigt och feber..

Var rädda om er.



Kram kram Bella!!

2010-09-17 @ 09:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0