Torsdag

Idag tog vi en promenad till Busborgen och lekte av oss lite. Det är som Busfabriken men MYCKET mindre, Busfabriken är helt klart bäst. Men Leo hade jätte roligt och det är det som räknas ;)
Han sov när vi kom dit och när vi väckte honom där inne så hann han knappt vakna innan han hoppa ur vagnen. Efter det så gick vi till stan o titta lite, UTAN att shoppa... Bra gjort. sen åkte vi hem till mamma igen, vi va väl ute mellan 12-18. Va skönt med en promenad, jag ska nog ta tag i min kvällspromenad när vi kommer hem sen.
Så himla skönt att ta med musiken o bara gå ute, på kvällen då det är liiite mörk och svalare. Love it, skönt med egentid med.

Imorron blir det nog lugnt, ev gå ut till lekplatsen så Leo får åka kana. På kvällen kommer bästa bror hit, ska bli jätte roligt att träffa honom. Saknar honom...
Se om jag o Leo ev möter honom vid tåget, L vet inte att han kommer ;)

Nu ska jag kolla lite på tv med mamma innan det är dags för sängen, T lägger Leo o det går ju som det går ibland.
L är såå tråkigt för det mesta, så fort T ska lägga honom så ligger han o skriker o tjuter efter mig, men skam den som ger sig. Jag lägger döv örat till...

Nu gick jag ;)

Puss o Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0