Västerås

Äntligen har jag satt mig på tåget till Västerås, för att hälsa på min mamma. Nu kan jag göra det, kände att efter det som hände henne så ville jag bara upp. Vi tog oss råda till det nu.
Kom då upp igår och då tog vi det bara lugnt, mamma jobbade natt.

Idag så åkte vi till Bäckby, mamma skulle rösta och så träffa vi Pia o hennes barn. Va på tiden att vi fick träffa
Pia som mamma pratat så positivt om. Jätte trevlig :)
Efter det så gick vi hem till Kaj(mammas ex.) o hälsa på lite, han ville träffa oss o Leo ville träffa han. Dem lekte som fasen och vi blev bjudna på mat som va jätte gott...
Gick ut o lekte en stund sen va det dags att gå mot bussen för att åka hem. Och självklart missa vi den(hade missat dem andra två bussarna till bäckby) hahaha
Leo har varit sååå jäkla tråkig idag, bara båkat o skrikit..Blir så trött på allt gnäll ibland. Men så va han nog väldigt trött oxå för han sov inte middag så länge.
Hem o myste, L fortsatte bråka så han åkte i säng..Mamma är hos en vän så hon kommer hem efter jobbet imorron. Vi ska å ut till lekplatsen här utanför och sen när mamma kommer hem så hoppas jag vi ska spela lite yatzy. ;)
Tisdag ska vi gå på stan, se om vi hittar en höstjacka åt Leo, jag är såååå sugen på att färga håret, hatar det blonda...Skulle även behöva en bh, men vi får se vad plånboken tillåter.

Just nu sitter jag o lyssnar på Rolandz och T kollar valvakan, sånt jäkla tråkigt programm usch. Men alla andra verkar sitta som klister framför tv'n...
men jag hoppas rätt parti vinner..
Snart blir det sängen, hoppas på liite sovmorgon kanske...

Puss o Kram!!!
P.s: JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA JUST NU!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad glad jag blir av att läsa att du MÅR SÅ JÄVLA BRA. Det är HELT JÄVLA UNDERBART att höra :) Kram

2010-09-20 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0