Fredag

Sitter just nu hos Fam Karlsson, är barnvakt åt dem små. M sover och R kollar tv med mig.
Hennes mun kan gå i ett ;) eheh

I fredags så va det sista dagen på praktiken, känns jätte tråkigt. Har varit en jätte bra tid där,
både roligt och lärorikt. Synd att praktik tiden inte va längre.
Saknar dem redan och saknar att ha något att göra.
På em då så kom mamma o Anders o nicke o hämta mig i Gby. Nicke sa först att han inte skulle med ner
för han skulle iväg med klassen. Jäkla unge o lura mig så ;)
Dem handla lite och sen köpte mamma present till Leo på sportringen. Snygga vit/blå skor(bagheera) som han blev jätte glad över.
Och han blev jätte glad då han såg att Nicke kom :)
blev mys på kvällen, Tommie hade lagat mat, kycklinggratäng som va jätte gott och till efterrätt blev det pannacotta(stavning?)

Lördagen så blev det promenad till affären o kolla även loppisen lite. Fick tallrikar av Anders.
Mys o kortspel och A o N gick ut o lekte med Leo en stund och då passa jag o mamma på att spela lite kort och gud va roligt vi hade. Precis som förr i tiden ;)
Mamma fick skrattattack av nåt som Tommie sa och det va sååå länge sen man såg mamma så glad.
Så härligt att se.
Mamma o Anders bjöd på mat då och det blev potatis(skivade) med fläskfile o svamp som dem hade i ugnen och sen nån vitlökssås på.
Så j*vla gott, åt massa och det är inte likt mig. En så enkel middag som kan vara sååå god ;)

Söndagen blev lugn, bara vara o mys. Dem åkte skapligt då dem har en bra bit att åka.
Och som vanligt så går helgerna alltid för fort, men jag hoppas vi kommer få råda snart så vi kan åka upp till Västerås. Då brukar vi ju stanna minst en vecka ;)

Leo växer o har sig. trotsar fortfarande lika härligt, lite trött i öronen på det nu.
Hoppas det blir bättre snart.
Tommie kommer ev att få jobb snart, väntar på svar så hoppas det blir nåt.
Slippa gå hemma båda två och gå varanda ännu mer på nerverna.
Men båda jobben är i Västervik så om det blir nåt så hoppas jag Tommie vill pendla för jag tänker inte flytta dit...

Nu har tösen däckat här så blir att kolla tv o nätet nu...

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0