Norrköping

Jag o Leo åkte upp till Norrköping den 19e och kom upp vid 16 så gick direkt till Johan
Brorsan kom dit en sväng med så vi gick ner till McDonalds o handla hem lite mat, sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen. Leo busa för fullt med både morbror Niclas o Johan(min morbror).

Onsdagen så träffade vi min syssling Åsa och hennes minsting. Sååå himla söt unge.
Blev lite fika o shopping, skulle ha träffat Sofia med men tiden gick fort och jag kom inte iväg i tid så missa det tyvärr. Men efter vi vart hemma en liten stund så tog vi spårvagnen hem till henne istället. Följde med o hämta godingarna på dagis o sen gick vi hem till dem så grabbarna fick leka en stund.
Vad gjorde vi efter det då... hmm
Va på Hc en sväng med och kolla lite, tänkte handla på willys men ångra mig då jag såg kassorna.. Fy fan vad folk. Blev att handla maten hos Coop där vid Johan.

Torsdagen så blev det att träffa kusin Emelie på stan, blev lunch på McDonalds då Leo behövde få i sig något att äta, han sov lite innan vi gick ner.
Efter det så tog vi spårvagnen mot Hc, Niclas kom på efter halva vägen och så tog han Leo vid Hc så jag kunde få lite egentid. Tack älskade bror! Leo o Niclas gick hem till Nicke så dem passa på o städa lite. L hade hjälpt honom att dammsuga, min son tycker det är jätte roligt, dock inte min bror ;)
Jag gick till Panduro o kolla efter nåt roligt till Leo(istället för vanligt påskägg) så det blev påskpyssel, äggÄnglar.
Jätte söta blev dem, kommer lägga ut bilder sen på fb från våran tripp.
Möttes upp där och då tog vi spårvagnen hem til Johan igen, målade lite och så kom pappa dit en sväng. Prata lite och sen åkte både pappa nicke och Johan...
Snacka om att det blev ensamt, kände mig precis rastlös :/ Hur skulle det gå att bo ensam.. usch...
Tog det lugnt på kvällen o bara mös, vi köpte lite chips o dipp ;)

Fredag hade vi inget planerat, blev en tur med spårvagnen IGEN till ett dagis så Leo fick leka lite, kollade om Sofia va hemma(låna bilstol) men hon hade redan åkt så vi gick till Netto och sen åkte vi hem igen.
Bara slappa :)
Just det, R kom med bilstolen sen.. Tackar för lånet ;)

Lördagen så kom pappa o dem och hämta oss så åkte vi till Farmor i Bjärka-Säby, så fint där då hon har vatten precis utanför. Leo o Nicke lekte en stund där och L kasta massa kottar i vattnet. haha
Blev lite middag och sen efterrätt, en påsktårta.:Såå god. Leo åt marsipanen sen va han nöjd ;) Tog en promenad innan maten då det va sånt härligt väder, fota lite då med.
Efter vi kommit hem så tog vi det bara lugnt, hade ju hållt igång hela dagen.

Söndagen, mamma o Anders kom ner en sväng o hälsa på :)Dem hämta även brorsan med, så vi tog en sväng ner på stan, som då va stängt så vi gick o kolla vattenfallet istället. Leo tyckte det va häftigt medans jag o mamma knappt gick ut på bron....
Körde hem brorsan sen följde mamma o anders med till busstationen då vi skulle hem, slappa jag bara allt själv.
När vi klivit på bussen så åkte dem, Leo lyssna inte ett dugg i början men så somna han sen....

Under dem har dagarna så har Leo pratat med T i telefonen och han har saknat sin pappa jätte mycket. Han börja nästan gråta då han sa att han ville hem till pappa. Han skulle gå hem till pappa. hehe
Så när vi kom hem så fick T en jätte kram och sen va det bara pappas pojke :)
Bra för dem båda att vara ifrån varandra ett tag...

Nu dem här dagarna så har vi varit ute nästan hela tiden, härligt sommar väder har det varit, frukost ute varje morgon(förutom idag) o L har lekt o gungat o cyklat o jag vet inte vad...
Han har även börjat åka med polisbilen mer nu, jätte roligt...

Nu orkar jag inte sitta här med utan nu blir det korsord innan sängen ropar på mig ;)
Hoppas ni har haft en bra vecka och påsk, det har jag haft ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid skönt att komma iväg lite:)

2011-04-28 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0