Planer

Idag är det ett riktigt vår väder, regn.. Regna när jag gick upp med Lillen till dagis och
självklart så har vi inte regnkläder till honom. Ska ju köpa den i Nkpg sen.
Känns lite surt. Nån som har att låna ut så länge? regnkläder/stövlar i stl 98/26???

Som sagt så har jag planerat att jag o lillen drar till Norrköping den 20e och stannar några dagar.
Ska låna min morbrors lägenhet då han ändå ska till kalmar. Vi åker själva så vi får lite "semester". Lugn o ro ;)
På onsdagen då vi åker upp så ska vi träffa min syssling o hennes yngste son så då ska jag gosa bebis :) Torsdagen blir väl lugn på dagis, på em sen så ska min bror ta Leo en stund så jag kan åka iväg till Öob själv. Går fortare o lättare då och så får jag egentid med. Tack bror.

Funderar på en dag på busfabriken med, nån som vill följa med?
Eller nån som vill träffas nån av dagarna?
Blir en dag på stan med o shoppa lite, Leo behöver regnkläder o det och så en vårjacka. Jag funderar starkt på att "slösa" pengar o köpa mig ett par vårskor ;)

Inte för o klaga men jag hatar denna lägenhet med, i har fler husdjur än lilla Mimmi.
MYROR o SPINDLAR!!!!!!!!! Fy fan vad jag hatar småkryp.
Är inte så jätte mkt men man ser dem ändå lite då o då, imorse såg jag en stor jävla spindel i köket och det va väl tur att Mimmi hade dödat den INNAN jag såg den för annars hade jag sprungit därifrån väääldigt fort.
Jag börjar bli tokig med, det kliar överallt på mig.. Vet inte varför, är det jag som över reagerar på alla små kryp eller är det nåt annat... usch!!!

Nu dagarna framöver så har vi inga speciella planer utan jag hoppas dagarna går fort så att det blir den 20e snart...
Förresten: Nån som har lust att köra oss till Valdemarsvik den 20e?

Nu tackar jag för mig för denna gång!!!

p.s: blev sååå jävla arg inatt då M ringer kl 02 och eftersom jag inte svara så kommer hon ner o knackar på dörren.
Lyckas väcka min son båda gångerna... Bara för en liten sak hon kunde komma o säga på morgonen ist, men nej då..Just då va det tvungen att sägas....

Kommentarer
Postat av: åsa

när hade du tänkt dra till busis då?

2011-04-07 @ 07:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0