Lösen

I tisdag så började Tommie sin praktik i Västervik. han stod o raka sig en bra stund och sen skulle han duscha o allt fan. När han skulle gå så va kl rätt mycket och det blev stressigt för han. Han gnäller o beter sig som ett svin.
Jag säger åt honom att du kommer missa bussen, då säger idioten att det är MITT fel då. Och missar han bussen och därmed sin chans på praktiken så är det mitt fel oxå. Och han mena det han sa, det hördes på tonen.
Han sticker iväg och slår igen ytterdörren och jag bara hör hur glaset faller till backen. Fy fan...
Jag blev nästan lite chockad och L blev ledsen, öppnar dörren och det är glas överallt, hela golvet och
skorna och i vagnen ligger det glas.
Vi stanna hemma då, vi sket i dagis.

Onsdag så va det samma visa, stress o gnäll o jag gick visst ivägen för han. Han börja så när han inte  hitta ett skärp han ville han: Då rasa hans värld.
Men han stängde iaf dörren försiktigt.

Idag torsdag va en lugn morgon, som det ska va. Jag lämnade L hos Magnus så åkte jag o Veronica o träna.
Skit kul och jobbigt. haha Som det ska va på en träning ;) Hoppades att han skulle lyckats lägga L ikväll, iaf en kväll
Men han va vaken då jag kom hem, men alla va glada o L pussade mig, sen när T lagt honom *kors i taket* så ville han prata i soffan och sa då att han sett lappen från soc om att pengarna kommer in på MITT konto och inte på hans som det brukar.
Jag gjorde så för att jag vill ha koll på pengarna eftersom jag åker iväg några dar och kan ev storhandla då med.
Men då fan rasa världen för han igen, vad han klagade o gnällde o höjde rösten(lite). Pengarna skulle in på hans konto för att det alltid varit så, och det är bättre då det ska betalas räkningar och om man måste ta ut pengar och det skulle bara vara så.
Han sa att jag skulle skriva till M och ändra det men det har jag inte gjort. Så nu ska jag bara byta lösen på hotmailen så han inte kommer in dit o skriver själv. även radera andressen på hans hotmail.

ÅÅÅÅHHHHHHHH jag önska det va tisdag idag...
Nu gnällde han om att han måste duscha...
Tommie: måste jag duscha idag(efter en arbetad dag)
Jag: jaa, annars är du äcklig
Tommie: tack för dig. Ja tvinga mig bara, tänker inte på att jag är trött och behöver sova..

Vem i helvete tvinga honom!!! Jag sa ju bara att han va äcklig ;)

Detta inlägg blev jävligt privat och egentligen ska man inte skriva ut sitt liv så här men jag gör det för att kunna skriva av mig, som en dagbok. Kommer sätta lösen på bloggen så bara ett få tal människor får läsa.
Dem som jag litar på som inte skvallrar vidare med detta.
Men finns så mkt att skriva om mitt liv när det gäller denna bit. Så mycket skit man får ta, han kan knappt lägga sin son om kvällarna, han blir irriterad för minsta lilla L gör då och sover han inte direkt så kan han bli irriterad över det och dem tjafsar, Leo blir ju arg då tommie klagar och Leo skriker gå ut, håll käften.
Så får jag lägga honom!
Leo sa en gång: Jag vill ha en annan pappa, en snäll pappa!!!

Med detta avslutar jag detta inlägg!
För privat, ja men det är min "dagbok"

Kommentarer
Postat av: sofia

Helt rätt en blogg ska vara för sig själv o man ska kunna skriva vad man vill! Och iom att du sätter lösen kan ju ingen klaga på de! Men helt sjukt hur han hållåer på :O att han skyller allt på dig :S helt sjukt! Tycker allt att du kan ha pemngarna på ditt konto , tror du har bättre koll på ekonomin än han!

love you Puss

2011-04-14 @ 22:24:04
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gumman det är bara du som kan ändra situationen! Han kommer aldrig ändra sig!!!! Berätta sanningen för soc visa din blogg! Det är ju inte bra för varken dig eller leo!

Du kan ju få hjälp ta den!:(

2011-04-15 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0