Denna kväll

vad ska man säga, trotsig unge till max...
Vet inte vad han fick för ryck förut, Tommie hade varit nere o handlat så Leo packa upp påsen.
Han blev lite sur för han inte fick ha kvar påsen och då skulle han packa ner allt igen.
ställde det i hallen och blev SKIT arg för att T skulle packa upp o laga maten.
Han skulle slita tag i min tidning o kasta iväg den...Han tjöt ett jävla tag efteråt sen, spela ingen roll vad man sa, bara tjut o tjut... Trött jag blev...
Till slut så försökte tommie prata med han och det blev tyst. Han hade somnat, han va så trött den lille.
Så trött så han somna utan nappen :/
Hoppas han är på bättre humör imorron!

Jag känner mig fortfarande konstig, men kan ju hoppas det går över i natt.
Nu ska jag se om Gull kommer ut på fb o pratar lite sen blir det sängen, orkar inte va uppe...

Natt Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0