Det glada humöret är låååångt borta

Äntligen har jag blivit frisk, såå skönt.
Leo har ju legat i feber o förskyld o hosta i några dagar nu men börjar bli bättre. Febern är borta och han hotar mkt mindre, han har inte haft det lätt...Mammas pojke...
Dagarna har varit lugna, både jag o Leo sov middag om dagarna och det har blivit mys i soffan o framför en film. Nu är det mer bus på honom.

Idag har Svärfar varit här en stund, han o Leo lekte som tusan och då passa jag o tommie på att gå ner till affären. Och va fan är det för väder vi fått???
Igår såg jag gräs o asfalt (jaa, kanske vår snart) och så idag så snöar det...Har kommit massor av sånt skit.
jag vill ha vår nu,kände så skönt när det försvann o nu blev man deppig igen.

På måndag ska jag åter igen till praktiken, ska bli så skönt då man varit hemma ett tag. Och då är det ju alla hjärtans dag med.. Glöm inte det!!! ;)

Nu på kvällen så vet jag inte vad det tog åt Leo, så himla tråkig. Grät för ingenting, dåligt humör o arg för att vi ville trösta honom...Men han bara grät o grät o jag blev tokig. Orkade inte höra på han.
Nu lägger Tommie honom så hoppas han somnar snart, han är ju tyst iaf.
Ska läsa lite bloggar nu och sen se en film jag fick av Nathalie :)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa ;) Du med juue ;)

2011-02-14 @ 23:18:31
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja de gjorde det ;) Hihi..Noel kom in runt 4 tiden o liam runt 7 =) så de var myyys hihi

2011-02-15 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0