jo men visst

Tänkte gå o lägga mig en stund förut för att vila då jag började må illa igen.
men det sket sig ju. Blev lämnad ensam med Leo istället få Tommie drog till Västervik med grannen. Jippiie...eller inte.
När han är sjuk då är det så jävla synd om honom o han kan inte göra nåt. MEN när jag e dålig då ska jag göra massa, ska ta Leo ensam(som han inte kan då han e sjuk) o jag ska springa fram o tillbaka i lägenheten för att han ville visa eller prata med mig. Det är jobbigt att va uppe o gå eftersom det är då jag känner av illamåendet o kroppen som känns slö o seg...
Men men, vem bryr sig!!!

Har precis målat naglarna, väntar på att det ska torka sen ska jag o Leo spela memory. han leker just nu på sitt rum(fick göra det ifall vi skulle spela sen) Så lite kan jag "vila" mig nu med att läsa bloggar.

Händer i helgen då gott folk???

nu har jag inte tid med er mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0