Kallt

Är så trött på denna vinter nu, vill ha vår. Trött på att frysa, är ju kallt inne nu igen.

Idag har jag jobbat lite, fixat med alla ljusen och sen sydde vi klart alla gardiner till Barracuda(?) så imorron ska jag och U dit o sätta upp alla gardiner. Kommer nog ta sin lilla stund. hehe
Hinner nog inte så mkt mer innan det är dags att åka hem.
Helgen blir lugn, inget planerat.

Längtar till den 5e mars då mamma o dem kommer ner, sover en natt hos oss :) och förhoppningsvis om allt går enligt planerna så kommer vi bo i nya lägenheten då :)

20dagar kvar tills Leo blir 3år ;) mamma lilla prins

Ska snart se på Efterlyst innan det är dags att krypa ner, började känna mig lustig nyss. Som att jag skulle börja må illa, men hoppas verkligen att det INTE blir nåt. Tänker banne mig inte va sjuk mer nu.
Hatar att va sjuk!

Nästa vecka måste jag till optikern o boka tid med, så man har det gjort.

Nej nu gick jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0