Onsdag

Idag blev jag hemma.. Började igår kväll med att jag mådde så jävla illa och det lät konstigt i magen.
Men spydde aldrig o har inte gjort det än så det va ju inte magsjuka.
Idag mår jag bättre men det låter fortfarande om magen...Vad är det för skit?
kan även få ont i magen...Men men hoppas det blir bättre snart.
Vill ju jobba!
sov dåligt inatt med, Leo vakna mitt i natten o sa: inte sova mer..men det fick han ändå ;)
och jag hade ont i kroppen, vet inte om jag legat o spänt mig. Och så har jag ju inte sovit på magen o det är det bästa som finns ;)


Denna morgon va en katastrof, fy fan så trotsig o tråkig Leo är. bara gnällde o tjöt o skrek för att han va
tvungen o klä på sig för att gå till dagis. Men han behöver det, träffa o leka med barnen. Vi träffar ju inga andra barn annars.
Tommie blir ju lika sur o irriterad som Leo, blängde o va arg... Har dem det så här varje morgon, hur är Tommie när jag INTE är hemma????
Många frågetecken, få svar!

Nu ska jag ev ta mig lite te o sen lägga mig i soffan eller sängen.
Blir liggandes hela dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

Träligt med magen gumman.

Vet du jag tror att Leo bara är inne i ngn period.. Trotsar till max. Han testar er liksom. det gäller att inte ge sig. Men de tror ja inte att du gör heller. Visa vem som bestämmer bara. :)



Kram Bella

2011-02-02 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0