små saker kan bli stora

Idag så va jag och U ute vid barracuda och satte upp alla gardiner, blev jätte fint.
Annars så gjorde man det gamla vanliga, stod i kassan o plocka bland sakerna, beställde även massa nya snygga smycken till butiken.
Åkte sen med Sara hem..Tack för att jag fick åka med...


Nu är det dags o borsta tanden o sen lägga sig, upp tidigt imorron o storhandla....

Åh ja just det på tal om storhandla...skrev på fb att vi skulle det men att vi inte har barnvakt till Leo
o vilket prat det blev sen.
Ta med honom,. det får vi andra göra som har barn o vi har två o bla bla bla... Jag VET att man får ta med sitt barn när jag handlar men nån gång skulle det va skönt att kunna åka själva UTAN barn, är väl fan inget fel på det??? man kan handla i lugn o ro, slippa stress o gnällig unge...

Och så den dagen jag ska vara ledig, det är tydligen så jävla fel att jag tar ledigt bara för att T har ett möte i stan. Men nu är det så att jag får ta ledigt då och jag tänker INTE fråga dagis om Leo får vara kvar längre. Han brukar inte villa gå dit och då tänker jag inte ha honom där ändå till 17 istället för 14.
Men då tycker folk att jag inte borde få soc pengar för att jag är ledig. Att jag inte ska få betalt för just den dagen. men jag får inte betalt för varje arbetad dag så lite svårt att räkna bort just den summan då...

ibland blir jag bara så jävla trött på folk...

Det va det lilla jag hade att säga, nu ska jag ta min sura min och gå o borsta tanden!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0