1/1-11

För det är iingen vanlig dag för det är Carros födelsedag.
Hurra Hurra Hurra!!!

Morgonen började INTE så bra, ingen sovmorgon för T hade ju såååå ont i magen och
Leo bara bråka, slogs o sparkades o nöp mig. Sa man åt han så brydde han sig inte utan bara skrev neeeeeeeeeeeej så det skar i öronen.
Han är så otacksam oxå, tagit sönder sina julklappar. Varför ska man köpa något till honom....

Dagen idag blir lugn, en riktig pyjamas dag idag med.... Inget planerat med gäster iaf, har ändå inget att bjuda på....

Nej nu ska jag se om jag får i mig något att äta...
Ni får ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis grattis gameltanta!

2011-01-01 @ 15:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0