Året som varit

Vad hände 2010???

Januari:
Börja ju året med att fylla 23 år :) Sen hände nog inte nåt speciellt så.
Köpte våran dator då, så ett år har jag kunnat skriva här nu




Februari:
Inget speciellt då heller, inte mer än massa soc möten och dagis.
Jag va även i Norrköping en helg då..

Mars:
Lillskiten fyllde 2år :)
Jag och Tommie bröt förlovningen då efter händelsen med Sofia Klasen...
En jobbig månad.

April:
Blev gravid men fick tyvärr operera bort det. Utomkvedes, hade även börjat blöda så
det va tur att jag åkte in då och inte senare... Blev inlagd direkt efter undersökningen.
Fick inte gå ut längre än till sjukhusets parkering och det va väl då man fatta hur illa det va..

Maj:
Tommie fyllde år...

Juni:
sommar, gud så härligt...
Jag och Leo åkte upp till Sörping den 6e. Cissis årsdag. Herregud 6år sen hon dog.
Vart tar tiden vägen!
Tror även mamma va här den helgen...

Juli:
Mamma o Melvin fyllde år.
Vi va på landet en helg, pappa o brorsan va barnvakt åt Leo då jag o Tommie va på konstert i
S:t Anna kyrka. Peter o Mathilda... dem är sååå bra

p o m Peter


Augusti:
Leo låg i feber i början på månaden och även i slutet :/
Åkte till Norrköping då det va Augustifesten med Rix fm och marknad. Sprang mkt på den där marknaden, även mamma kom ner till Nkpg då :)


September:
Som sagt, händer inte så mkt i denna familj.
Det vanliga, dagis o så... Även nu låg Leo i feber:
han hade feber väldigt ofta på hösten

Oktober:
Massa möten o dagis...

November:
Praktiken kom igång :) YEEEEEEES!!!!!!!
Saker o Ting i Gamleby och jag ÄLSKAR'T... Trivs som fisken i vattnet där

December:
Jul lov och Julafton..
Julen va jag o Leo i Norrköping/Söderköping med MIN familj. Så mysigt och roligt. Juldagen va vi hos Svärmor
Nyår va vi hemma och tog det lugnt, Leo somna redan vid halv 8 och då låg jag i världens jävla huvudvärk men försvann lagom till 23...Men jag va seg efter det...

Hoppas ni har haft ett bra år och att 2011 blir ännu bättre ;)


Leo i väska



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0