Helg

Då va det helg igen då, veckorna går fort då man har roligt.
Är ju praktiken som gäller om dagarna, fixa bland hyllorna, sy gardiner o dukar och tar kassan
lite då o då. Nästa vecka blir det nog till att sy en hel del då vi fått in en stor beställning på massa gardiner.
Alltid lika roligt :)
Igår jobba jag heldag, mellan 9-18. så va med på en stängning :) Blev hämtad i Björnsholm av sara då det inte gick nån buss till Ed.
Tack Sara!

Ja just det, i onsdags gick vi upp till grannen o fira henne. 70 år blev tanta ;) Fick en liten present av oss med.

Nu är lokal bokad till kalaset och det blir i församlingshemmet.
Känns bra att ha det klart iaf, nu behöver jag inte planera mer förens den 15e feb då alla ska ha svarat.

Idag har vi tagit det lugnt, Leo o jag laga lite mat förut, blev köttgryta med potatis. han va så duktig o hjälpte med skära morötterna (INTE med en vass kniv) o lägga dem i kastrullen.
Nu har jag precis vikt lite tvätt och ska läsa lite bloggar. Sedan ska jag SOVA. är så himla trött.

Ni får ha en bra helg mina kära ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja vist gör det, hon har verkligen blivit stora tjejen nu :D

2011-01-29 @ 00:00:33
URL: http://madeleines.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-29 @ 12:50:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0