Torsdag

Idag hade jag o en praktikant butiken själva då dem andra va på kurs. Gick hur bra som helst men man blev lite rastlös ibland då det inte va så mkt folk.

Är förskyld och hes, har även ont i ryggen ibland och längst upp i magen (under brösten nästan) och på morgonen så brukar jag vara öm i brösten, från armhålan och utåt.
Varför???
Söker man på rygg ont och ömma bröst på goggle så kommer det bara upp massa skit om gravid, men det är jag ju inte.

Sitter o kollar på Tre kronor nu, ska snart sova. Lilleman ligger i min säng o vrider o vänder på sig hela tiden. Han verkar inte ha nån ro i kroppen. Han har även börjat hosta om natten nu. Stackarn.

Nej nu gick jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0