Veckan

I veckan var jag i Norrköping och Söderköping..ensam.. Så himla skönt.

Måndag:
Åkte upp med Johanna och hennes mamma o syster, STORT tack för skjutsen. Gick till Sofia direkt för Johan hade glömt lämna öppet. Satt o prata o bara va, blev bjuden på mat och grabbarna busa på för fullt som vanligt :) Fick sedan skjuts till Johan av rickie som ändå skulle ut o åka.
Väl där så tog vi det bara lugnt, slappa framför tv...

Tisdag: Så kom brorsan bort och vi gick ner på stan o mötte upp Sofia. Shoppade lite på Gina tricot. Köpte mig 2linnen, en tunika, en t-shirt och 2 sjalar.
Passade även på att köpa två pannband på hm med. Blev sedan bjuden på mat av brorsan...Han åkte hem innan oss så jag o Sofia fick oss en pratstund ensamma då. Alltid lika trevligt.
Sen vidare hem till Johan igen o diska lite innan han kom. Lite senare sen så gick vi bort till pizzerian så då blev man bjuden på en pizza med...Först kycklingkebab på dagen och sen pizza på kvällen ;)

Onsdag: Då blev det att packa allt och sen bara slappa, brorsan kom bort på dagen och vi kolla tv'n och han dumma sig som vanligt. På kvällen åkte vi ut till pappa. Äntligen kom man till landet, inte varit där på 6mån. Men bättre dagar har jag ju haft där. Vill inte skriva om pappa bakom ryggen så här men som sagt, har ju haft det bättre.
Men med brorsan hade jag det roligt.

Torsdagen:
Röd dag så pappa va ledig, vi rensa lite i mitt rum så det blev några påsar att ta med sig hem, det mesta till Leo. Fick även Cissis gamla fåtölj med :)
Kolla film med Nicke och på kvällen så fick han mig att skratta så tårarna rann..

Fredagen och lördagen va lugna, vi gjorde inte nåt speciellt. Sov till halv 11 om dagarna...
Igår så körde dem hem mig och Leo blev sååå himla glad av att se mig, slängde sig i famnen direkt. har aldrig sett ungen så glad. Det värmde i mitt hjärta. Och han va jätte mammamysig hela kvällen sen.
Idag är vi tillbaka i dem gamla vanorna igen då man kan bråka med mamma ;)

Dem här dagarna har varit underbara, inte haft några måsten, inte tänka på att barnet måste få mat eller måste byta blöja utan bara slappat...
Är så glad att jag och min bror har sån himla bra kontakt med varandra...

Nu ska  jag kolla Happy Feet med Leo...

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sköönt att du fått komma iväg lite och fått ett litet break från skiten iaf! =)

2011-01-09 @ 21:33:28
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0