Kalas

Igår hade vi kalas för Leo och det va jätte roligt att få träffa familjen igen.
Hade ju gjort två tårtor och tänkte: det får banne mig räcka. Jag har en tårta kvar nu och det finns massa bullar o kakor kvar :)
Han fick jätte fina presenter, pengar, böcker, massa lera, ett staffli, pennor till staffli't, kattunge och en polisbil. Ni vet, en sån som han kan sitta i o köra ;) och så fick han beställa kläder från Ellos för 1000:-( så det måste jag kolla snart vad vi ska beställa) och en säng som jag hoppas vi får hem på måndag.
Och självklart så glömde vi kameran så blev tyvärr inga bilder. Men dem bästa bilderna är ju minnet ;)

Efter gästerna gått så stanna Ronja kvar o lekte med Melvin medans vi städade sedan körde pappa hem dem och jag o Nicke o farmor började gå hemåt innan pappa hämta upp dem. Och fy fan vad det blåste kallt då.

På em så fick vi hjälp av Magnus o Ronja att flytta möblerna så nu bor vi i nya lägenheten.
Stort tack för hjälpen!!!
Blev en promenad med Ronja upp dit och sen va det ju bara att packa upp allt och Leo o Ronja satte sig o dega lite o kollade även film med. Leo va övertrött o lyssna inte ett dugg så tommie följde Ronja hem och jag la Leo i säng.

Idag så började dagen 6.20...då va Leo pigg o glad, men inte jag...Men bara gilla läget och gå upp.
Har ätit lite frukost och Leo har degat o kollat film. Nu försöker han lära mimmi dricka vatten direkt ur kranen.

Nu ska jag kolla klart på Toy Story 2 med lilleman.

Kommentarer
Postat av: Bella

Tror bestämt att du missade att skriva om att Andreas, Bella och Dylan var nere och hälsade på också :P Var det ngt i säcken som du ville ha?

Kram Bella

2011-03-09 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0