Saker & Ting

Som vanligt så går det ett tag mellan varje inlägg.

Sitter just nu o lyssnar på musik o har läst lite fb, väntar på att Tommie håller på o fixar nåt gott till oss. Lite mys o ensamtid då lillen sover. Men får vänta med att äta tills Roger gått :/

Förra veckan blev det inte så mkt jobb då jag fick va hemma med Leo då Tommie låg sjuk...
Jobbade bara onsdag och fredag, alldeles för lite.
Nästa vecka är sista praktik veckan. Känns jätte tråkigt och jobbigt, visst man vet att praktik är bara en viss tid sen får man göra nåt annat. Men har aldrig trivts så mycket på en praktik som jag gör nu, det är helt underbara tjejer som jobbar där och har fått jätte bra kontakt med dem. Kan prata om allt mellan himmel o jord med dem. Och hur ofta får man en sån praktik. Det kommer bli jobbigt att sluta men man kan ju hoppas att dem ringer om dem behöver extra hjälp nån gång. Dem vet vart jag finns :)

Igår (fredag) så fick vi besök på kvällen. Min älskling Sofia + fam kom o lekte. Jag och Sofia tog en promenad till affären o köpte massa onyttigt ;)
vi vuxna satt o prata i köket medans barnen va överallt ;) Blir så härligt med 3killar som får en sockerkick. haha
Dem hade det jätte roligt tills en av dem slog sen och då va leken över. Då kom tröttheten, så gästerna åkte hem och jag la lillen.
Tack för en trevlig kväll, får vi snart göra om!!!

Idag har vi tagit det lugnt, va ute en stund förut i solen så leo lekte lite.
Nu på kvällen så är Roger här, fikat o kollar nu tv. Jag o T ska väl äta nåt gott snart, vad vet jag inte. Blir överasskning. Men vi måste ju vänta tills Roger gått hem, om typ en timme och då sover väl jag.

Nu har ni iaf fått lte uppdatering.
Ha en bra kväll!

Puss o Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0