Äntligen!!!

5års förhållande är nu slut!
Det funkade inte längre så nu är det slut, det är över. Nu väntar jag bara på att han får en lägenhet så han kan flytta ut. Sen kan jag pusta ut.
Det har inte bara varit negativt dem här åren men väldigt mycket. Iaf dem 3 senaste.
Han kunde inte sluta dricka, inte ens när han fick barn. Han har druckit hur mkt som helst och gick ofta iväg med en kompis och kom hem full.
Han kommer med dumma kommentarer och när han är full/onykter så blir han så larvig. Flinar o håller på åt ingenting. Men nåt som stör mig vääääldigt mycket är att han inte fattar nåt.
Allvarligt talar, han gör inte det. Jag har gått o förklarat länge för honom hur jag känner mig han bryr sig inte, han förstår inte vad han gjort mot mig och mot Leo
Som idag, vi va i Gamleby och sen när vi skulle åka hem så valde han att stanna kvar för han skulle gå hem till en vän. Jag sa åt honom att jag tar pengarna då. Men det fick jag ju inte så jag bara gick. Han "lova" att inte handla nåt.
Gick på bussen på stationen och eftersom det va den tidiga bussen så åkte vi ner till skolan för att hämta eleverna. När vi åker tillbaka sen efter centrum så ser jag att Tommie går vid vägen där, med en SYSTEMPÅSE i handen!!!
Då gick idioten iaf o handla upp pengarna. Han kommer hem sen o spelar som att han inte gjort nåt fel, går in o inget är bra. Jag är skit irriterad på honom. Men sen gick han iväg, skulle till affären sa han fast han inte hade pengar(jag tog resten som blev över)
Jag lämnar Leo hos hans farmor för jag måste till affären innan det stänger, möter då Tommie och han har varit i affären o köpt mera öl... Men hallå!!!!!!!! Va fan håller han på med.
Han säger att han vill ha hjälp, att vi ska hjälpa honom. Men vill han verkligen ha hjälp så måste ju han ta första steget. Tror inte han vill ha hjälp, tror han trivs med sitt jävla piss liv.
Men han säger att han mår så jäävla dåligt så igår drack han ju med(18öl) och blanda det med panocod(4brustabletter)
Fick världens magvärk sen så ringde ambulans, dem kom o undersökte men det va ingen fara. Han behövde inte åka in.
Detta tog jag som ett rop på hjälp, att han behöver det men lika fan så går han dagen efter o dricker igen :/
Han är fan sjuk i huvudet!

Jag är glad att dem här 5åren är över!!!

efter starten av mitt nya liv så kommer jag börja på en ny blogg. Adressen dit får ni sen.
För att kunna läsa om mitt o Leos liv.

Tack för denna gång!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman jag finner inga ord men som du vet har jag alltid stått på din sida, allt Tommie gör gör mig skit förbannad och jag förstår verkligen inte hur du har klarat dig så länge med honom! Du är stark!

2011-05-28 @ 06:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0