korsord

I lördags(valborg) så tog vi det bara lugnt. Hade tänkt o gå upp till dem andra uppe vid skolan
men strunta i det då vädret blev dåligt. Regn och kallt, som vanligt då det är valborg.
Gick bort o kolla på brasan o fyrverkerierna, det tyckte Leo om. satt precis still i vagnen o kolla upp med stora ögon :)
Tog även lite lotter men vann inget. Sån tur har jag inte...
Igår va vi ute en sväng och på kvällen så grilla vi en köttbit(trots det dåliga vädret) men åt inne för det va så himla kallt.
Idag  va det dags för dagis igen, L sa att han inte ville dit men det gick bra då han börja leka sen. Då fick mamma åka hem. Vi cykla upp idag och det kändes i benen, fy fan.. Man är inte van och så har jag ju leo bak i cykelstol och har aldrig cyklat så förut i hela mitt liv så det är lika pirrigt varje gång. Så rädd att jag ska vingla till o ramla med honom på...
Men det har gått bra.

Nu somna L i soffan, va trött efter en dag på dagis, han har ju varit borta nästan två veckor därifrån. Blir
att väcka han snart o äta lite. Han måste ju komma i sängskapligt då det är dagis imorron med.
ska ta mig lite te o lösa korsord, eller kanske måla naglarna nu när det är lugnt ;)

kramiz


Mammas älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0