Onsdag

Veckorna går o går. Dagis för Leo och massa möten för min del.
Har möte på fredag igen och ska då få träffa min nya jobbcoach, väntar även på möte med soc då jag ska få praktik igen via dem.
Är inskriven på Af nu, inget roligt men ett måste. Hoppas på att bli inskriven på uga snart.

Idag kom min syssling och henne pappa(cissis syster o pappa) o hämta fåtöljen som hon köpt av mig. Sen på
em kom en från Västervik o kolla på barnvagnen och hon köpte den. Yes, skönt att bli av med den.
Man har ju inte användning av två stycken.
Nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt, lite mys o bus med Leo. Jag sitter just nu o dricker lite läsk o ska läsa lite bloggar.
Väntar på att T ska komma hem så jag kan lägga mig. Lägger mig inte med olåst dörr...

Har inte så mkt mer att säga...
funderar faktiskt på att ta bort bloggen, bloggar ju inte så ofta och har inte mkt att säga...

Sånt som märks :)

p.s Har sökt två stycken!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nee hjärtat inte ta boooort vad ska ja då läsa?? hiih Puss

2011-05-19 @ 20:31:53
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0