Solen

På måndag så blir det en tripp till Västervik då jag ska på möte på Af. Inte så jätte roligt men ett måste.
Hoppas på att få komma ut på praktik så man har nåt att göra.  Annars inga planer så...

Idag har solen tittat fram, Äntligen ;). Så härligt då vi haft skit väder ett tag. Va ute nästan hela dagen förutom då Lillen ville sova en stund.
Han har cyklat o lekt med vatten sen tog vi en promenad till affären o köpte lördags godis :)

Nu har jag kollat film och är såå trött, skulle bara kolla nätet lite innan jag nattar så tänkte att jag slänger
in ett inlägg. Händer ju inte allt för ofta.

Kanske kommer ske stora förändringar snart, men säger inget mer just nu.
Ingen vet nåt så knip igen..

Natti Natti älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0