Fredag 30e

Det va några månader sen jag va inne här.
Kommer inte ihåg allt jag skrev i förra inlägget men det har hänt en hel del.

I juli så stack T till Gamleby och har varit där sen dess, han strunta i sin lägenhet här i Ed och han strunta
även i sin son.
Jag försökte många gånger att få tag på han utan resultat och när man väl prata med han så ville han inte lyssna då jag försökte förklara att L mådde dåligt. Han vill fortfarande inte lyssna på det.
På dem här två månaderna så har L varit hos sin pappa en helg, skulle va en vecka men jag fick åka o hämta honom. Vi skulle köra varannan helg efter det men det har inte funkat det heller. T kan inte eller har inte tid.
Jag vill bara glömma allt jävla skit här nere nu och må bra. Men så länge min son mår dåligt mår jag dåligt.
****

Den 5nov FLYTTAR VI TILL NORRKÖPING!!!!
Så jävla underbart, ÄNTLIGEN kommer jag bort från Ed och alla nötter här. Jag ska bli människa igen, kunna
träffa familj, släkt och vänner...
Älskart!!!
Så dagarna består av packning städning och dagis nu!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0